BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Wednesday, March 24, 2010

Pagi Yang Mendung


Pagi ini aku bagun dari tidur..
cuaca bergitu tenteram sekali..
perasaan aku rasa tenang sahaja..

cuaca mendung dan terasa angin sejuk sehingga menegakkan setiap bulu roma aku..
hmmmmmmm..
mungkin hari ini akan hujan..
aku pun x pasti..
semua ini kuasa Allah S.W.T.
jadi tunggu dan lihat..

sambil aku melayan lagu The Meadow..
aku pun x tahu kenapa aku bergitu tenang sangat apabila mendengarkan lagu itu..
rasa seperti diri aku keseorangan..
jiwa sunyi sahaja..

urrmmmmmmm..
aku rasa aku seperti di dalam dunia twilight..
diibaratkan seperti aku berada di tepi tingkap di rumah bella swan..
sambil menikmati cuaca hujan yang lebat..
dalam keadaan angi yang sejuk..
bergitu indah sekali..

senronok rasanya..

mungkin setiap orang didunia ini ada perasaan bergitu..
itu aku x tahu..

0 comments: