BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Thursday, March 25, 2010

SUNYI DAN SEPI


Malam ini aku rasa perasaan aku sunyi.. sambil melayan lagu yang dicipta oleh alexandre desplat.. Lagu the Meadow.. mmg best lagu tu..
kalau nak dengar click saja button play disitu..
lagu itu memberi 1001 ketenangan yang boleh mententeramkan jiwa dan perasaan yang sedang sayu, sunyi ini.. selepas habis menyiapkan artwork aku buka laa lagu the meadow nii.. mmg best sekali..

hmmmmmmmmmmm..


malam pun semakin larut..
bila aku dgr sahaja lagu ini aku mesti teringat cerita twilight.. hehehehe..

mungkin orang akan kata aku jiwang..

kadang2 aku pun terasa nak tergelak juga dengan apa yang aku lakukan sekarang.. tapi aku rasa buat apa yang aku perlu gelakkan..

sebabnya..


mungkin itu cara aku nk berubah kepada orang yang lebih ego kepada orang yang berhati lembut.. lembut tidak bererti lembut dari segi fizikal.. jiwa dan perasaan sahaja.. tapi aku berharap dan banyak berdoa kepada Allah S.W.T supaya aku menjadi insan yang terbilang.. dan tidak merasa tinggi diri..
soo..
Aku Kena Berjaya..

FIGHTING..

0 comments: