BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Tuesday, March 23, 2010

Lavender Dihati


Hari Ini dalam cuaca yg agk2 redup nii.. hati aku menjadi sunyi.. melihat wallpaper bunga lavender ini rsa tenang saja.. sambil melayan lagu THE MEADOW dari OST twilight new moon..Kalau nk dgr play laa dkt music box 2..
lagu dia pun menenang kan jiwa..

cuaca disini pun seperti cuaca di Fork City dlm cerita Twilight.. redup2 sejuk.. hati aku trusik untuk membuat blog.. nama SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER ni ilham semasa aku dlm kereta..Lavender ni merupakn bunga jenis spesis lamiaceae.. bunga ni berasal dari wilayah selatan laut tengah afrika..

Sunyi nya sekuntum lavender,

hmmmmm..

nma nyaa agk2 jiwang tapi aku rsa..
jiwang2 pun sedap jgak.. aku tertarik nk bt blog.. mungkin dkt blog ni aku boleh tulis isi hati aku nii.. dsini akn aku luah kn perasaan jiwang ku..loving ku..marah ku..dan suma apa shaja yg ada dlm hati aku luah kn disini.. so.. isyaallah.. mlm nii..aku akn hantar post lgi..

0 comments: