BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Wednesday, March 31, 2010

Malam Sep Ditemani Angin Bayu


kala senja melabuh tirai..
malam menjelma seaakan-akan tahu bulan akan naik tahkta..
angin bayu menhembus silu ke tepian telinga..
terasa titis-titis embun membasahi kepala kuu..

hah..
puisi terhangat nii..
aku igt nk try buat puisi yang orang tak pernah reka lagi..
kira aku laa 1st one yg buat..
hehehee..
silap2 ada orang kata aku penulis novel..
hahaha
safwan the typewritter..
sedap jgak laa kn..
hehehehee..

ok2..kemarin x sempat aku nk tulis blog..
sebab aku g tgk makngah aku bersalin ank kedua..
taniah kepada makngah anis yg selamat melahirkan permata baru dalam keluarga..
raihannah sofina..
nama nya sungguh sedap jika disebut berulang-ulang kali..
hehehehe..
baby sangat laa comel..
cute sangat..
hehehehee..
taniah kepada makngah n pakngah..

0 comments: