BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Monday, March 29, 2010

Hujan Dan Angin


Cuaca mendung mengudang hujan dan angin bertiup dengan kuat membuat hati aku teringat pada seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku sehingga timbul rasa kasih sayang terhadapnya.. cinta hadir kala aku tidak sedar kerana dengan pantas dia meresap ke dalam hati lalu timbul nya perasaan yang aku sendiri tidak dapat gambarkan dengan kata-kata..

Hujan..

Hujan memberi banyak inspirasi kepada diriku untuk menulis kata-kata manis yang aku sendiri tidak percaya akan keluar dari celah-celah benak minda aku..


Lagu-Lagu Instrumental..

Lagu-Lagu Instrumental pula turut membantu pemikiran aku yang kusut menjadi teratur.. aku dapat merasakan bahawa nya diri aku ini bukan laa sekeras-keras batu.. aku dapat mengikis ego-ego aku dengan hanya mendengar Lagu-Lagu Instrumental sahaja.. mendambakan diri aku dengan khayalan yang kadang-kadang x capai dek akal pemikiran manusia..boleh juga memesongkan kepala aku ini.. Hujan dan Cuaca Mendung & Angin Yang Kuat.. memberi seribu makna kepada aku.. aku lebih suka menghabiskan masa aku di depan laptop aku.. sambil melayan perasaan aku.. teringat juga masa-masa yang best ketika aku masih kanak-kanak dulu.. masa hujan bergini aku lebih suka melayan DVD..
cerita-cerita DVD yang aku layan suma nya
berkonsep..

MALAM

MENDUNG

HUJAN
CUACA
SEJUK
FOGGY..

kerana aku dapat merasakan yang aku sendiri berada ditempat yang watak itu ada..
hehehehe.. kadang-kadang.. aku nii nak tergelak juga dengan sikap aku nii..
hehehehe..

masa-masa hujan bergini aku lebih suka layan cerita seperti
Twilight.. cerita-cerita bunuh kejam nii.. sbb nyaa.. aku dh cakap tadi.. janji cerita tu ada suasana
HUJAN
MALAM

MENDUNG
FOGGY
hehehehhee..
soo sekarang hujan.. aku ingat nak layan cerita Movie..
hehehehe..

0 comments: