BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Friday, March 26, 2010

Pagi Hari Yang Sunyi


Pagi ini aku bangun dari tidur dalam pukul 6.30 pagi..
cuaca pagi amat dingin sekali..ternampak juga mendung seperti nak hujan..
harapan aku supaya hujan sejuk sikit..

hmmmm
selepas solat subuh..
aku duduk termenung diluar halaman rumah sambil memerhatikan awan yang mendung..
diikuti angin yang kuat..
sunyi terasa seperti aku seorang sahaja didalam dunia ini..

selepas itu,aku masuk kedalam rumah dan membuka laptop aku..
dan aku sempat membaca berita yang berlaku didunia ini..
dunia sekarang tak macam dulu lagi..

sekarang ini manusia lebih zalim..
sanggup melakukan jenayah,maksiat,boleh dikatakan manusia zaman sekarang zalim..

mungkin ini yang dikatakan dunia akhir zaman..

hmmm..

0 comments: