BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Monday, March 22, 2010

Mungkin


Mungkin Ini Kali Keempat aku membuat Blog..Tetapi blog yg lma kbanyakkan nya aku dh lupa email dan nma account dia,
soo sekarang aku dh buat 1 account baru..
hmmm..cuaca pagi ni agk redup dan sejuk sket..
dan mungkin akn hujan..
aku harap sapa2 yg terbaca atau nk baca blog aku nii harap2 enjoy laa..
dlu aku mmg x ska tulis blog..
tetapi skrang nii aku rsa blog ni dh mcm boley buat 1 diari harian..
melepaskn aku apa yg terbuku dihati..
dan akn dibaca kelak kala hati sedang riang..
soo harap2 mohd safwan sahidan akan berjaya apa yg diigin kan nyaa..
Aza2 fighting..

2 comments:

nemo said...

chayok2.....teruskan usaha anda mengkarang blog...maklang mu ini akan trus menyokong anda!

Asyraf Hilmi said...

perjalanan hidup yg masih panjang..
jstuh bangun tu lumrah dunia..
jgn putus asa..
hidup d dunia adalah masa untuk belajar..
sebelum berjumpa dengan tuan punya alam..
dalam masa yg ada ni..amik kesempatan utk renung..
siapakah aku??