BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Wednesday, October 13, 2010

Sendirian

Sudah sebulan aku tinggalkan BLOG USANG ni..
sepi lagi seribu bahasa tanpa ada sebarang berita..

memang sekarang aku tengah sibuk..
sibuk mengerjakan kerjaya..

TAPI..
TAPI..

hari ini hati aku berdetik untuk buka kembali nota-nota usang yang aku tinggal kan di blog ini..
bukannya aku lupa..
tetapi aku tak mahu mengingati lagi kenangan lama yang banyak mengajar aku erti sabar..
sabar.
dan banyak kan bersabar..
dan redha..

susah untuk aku ungkap perasaan aku yang aku sendiri kadang-kadang tak memahami..
memang serabot..

hari ni bertarikh 12/10/2010
cuaca hari ini begitu mendung..hujan renyai-renyai membasahi bumi ciptaan Allah yang Esa..

sejuk dan nyaman itu sahaja yang boleh aku gambarkan..
selalu nyaa suasana begini aku lebih suka duduk di dalam bilik aku..sejuk saja..
tapi hari ni aku berada diruang tamu..
mcm biasa dengan komputer riba aku..
menulis blog agam aku yang sunyi..

SunyiNya Sekuntum Lavernder..

0 comments: