BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Thursday, October 14, 2010

DiniHari Yang Dingin


Pagi hari yang dingin dan sayu..

jam sudah menunjukkan tepat pkul 4.47 minit pagi..
entah apa yang aku mimpi sampai terjaga dari tidur aku pun tak tahu..
urmm..

macam biasa kalau aku nak tulis entry di blog ni aku mesti ditemani oleh lagu kegemaran aku..
the meadow..

lagu yang memberi seribu 1 makna bagi aku..
disitu letaknya gembira aku..disitu letaknya sedih aku..
semua kenangan ada disitu..
dan di blog usang ini..

cuaca diluar hujan..
hujan lebat ditemani cahaya guruh memancar terus ke tingkap bilik aku..
sejuk..
sejuk..

blog usang ni menjadi kenangan aku banyak menceritakan perihal, perasaan aku..
hmm..

aiihh..
apa laa yang aku merepek di pagi-pagi hari ni..
blur nyee..
tapi
apa yang aku merepek ni lah diri aku..
dan disini juga adalah aku..
aku dan SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER ibarat mencerminkan diri sendiri..

itulah aku..

0 comments: