BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Saturday, October 30, 2010

Dirimu Sentiasa Didalam Hati

Dalam cuaca yang MENDUNG diikuti HUJAN ini..DINGIN sahaja aku dapat rasa kan melingkari seluruh bilik aku ini..

hehe.. Aku tersenyum bersendirian apabila lagu Flightless Bird , American Mouth berkumandang di dalam telinga aku sehingga mengetarkan gegendang telinga ini..

hehe..

banyak kenangan istimewa lagu yang penuh dengan makna dan juga kenangan antara Aku Dan Kamu lagu yang membuatkan aku asyik mengingati tentang dirimu sahaja.. kadang-kadang aku sendiri tak faham kenapa aku masih teringat dirimu lagi..

hehe..
mungkin itu adalah 1 kenangan yang paling manis bagi aku dan susah untuk aku lupakan..
kehadiran kamu memberi seribu 1 makna bagi aku.. banyak memori indah yang aku kongsi bersama kamu.. aku sangat merindui kamu kala cuaca sekarang yang banyak mengimbau memori kita bersama..
aku betul sangat merindui kamu..

sangat, sangat merindui kamu..
susah untuk aku menipu diri aku ni, gerak hati yang mengatakan YA..

aku betul sangat MERINDUI kamu..

DAN

aku juga betul merindui GELAK TAWA mu..

aku juga betul merindui SENYUMAN NAKAL mu..
aku juga betul merindui SUARA mu yang begitu MANJA yang selalu membisik di telinga aku ini..

dan aku juga betul merindui sikap kamu yang banyak MENGAMBIL BERAT kepada diri aku.. susah untuk aku lupakan semua itu..

hehe..

tersenyum lebar juga bila aku asyik mengenangkan dirimu selalu..

walaupun sedikit terpalit dengan kedukaan dan kepahitan yang susah untuk kamu lupakan dan aku lupakan.. tapi kenangan manis yang telah aku lalui bersama kamu adalah satu kenangan paling istimewa..
dan tak akan aku LUPAKANNYA..


hadirmu banyak memberi makna kepada aku..

hadirmu juga banyak merubah aku..

segala nasihat kamu,
berkongsi cerita bersama-sama kamu,
banyak memberi makna kepada diri aku..
semuanya akan tersemat didalam hati aku ini.. kenangan yang susah untuk aku lupakan..

sekarang yang tinggal..
yang tinggal hanyalah nama mu..

NAMAMU YANG TERSEMAT DIDALAM HATI AKU UNTUK SELAMA-LAMANYA..


SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

0 comments: