BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Tuesday, October 26, 2010

Pagi Yang Mendung..

Pagi ni cuaca diluar mendung.. setiap kali cuaca mendung begini pasti mengingat kan aku tentang blog sepi aku ni.. entah ape yang aku nak tulis untuk entry kali ni.. jiwa aku kosong sangt..

hmmmmmmmmmmmmmmm(keluhan panjang)

ssh nak aku ktakan..
tapi itulah..
ape yang sedang aku pikir ni pun aku tak tahu.. dan apa yg aku ktakan ttg apa yang aku nak ktakan ni pun tak tahu.. cuaca mendung dengan tiupan angin merasai pipi dan seluruh tubuh aku ni.. badan aku menjadi longlai..

kesejukan angin yang bakal membawa kepada hujan.. sudah dkt 2 minggu aku meninggalkan blog ni tanpa sebarang entry.. jiwa aku kosong.. tak tahu aku nak cakap.. kadang2 aku bercakap dgn perasaan aku,jiwa aku,seperti orang gila..

urrmmm..


dalam keadaan dan susana sekarang.. sambil ditemani lagu kegemaran aku..(the meadow).. sayu dan sunyi kembali meliputi jiwa kosong aku..
kadang2 aku pun pelik.. kenapa aku harus sunyi.. kenapa aku harus sepi bersendirian..
hey come on laa..

sampai bila harus aku jadi bergini..

aku tahu ramai kawan2.. aku anggap aku sebagai seorang yang gila2, ceria.. tapi gila2 di luaran tidak sama di dalaman..
apa yang aku rasa..

hmmmm..
hujan sudah pun turun dgn lebat..
aku suka suasana yang sejuk bergini..
tenang..
mendegar bunyi hujan..
tenteram pada diri aku ni..

hmmm
..(masih mengeluh)
ssh nak tafsir diri aku ni..
aku diibarat seperti..

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER..

0 comments: