BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Sunday, January 2, 2011

Kesuyian Tanpa Dirimu

Masih lagi segar dalam ingatan aku..aku terasa baru semalam aku mengenali dirimu..dan aku rasa baru semalam aku dengar gelak tawa mu..dan baru semalam aku dengar suara manja mu..
dan..
baru semalam aku dengar suara kesakitan mu..
dan baru semalam aku dengar suara ibu & papa mu menangis..
(Ya Allah engkau tabahkan lah ibu & papa dia)

walaupun sudah 2 tahun pemergian mu..tapi kenangan aku dengan kamu susah untuk aku lupakan..sumpah..susah untuk cari penganti dirimu..semuanya tak sama dengan kamu..

ya aku akui..kata-kata kamu itu banyak memberi makna kepada aku..dan aku faham tujuan kamu untuk aku cari penganti..tapi aku tak sanggup..
aku tak sanggup melihat kamu bersedih..
derita kamu sangat banyak..
banyak sangat
aku tak mahu kamu menderita kerana aku..

sekarang ni..
hanya nama mu sahaja terpahat dalam hati aku..dan..
di dalam doa-doa ku..

aku berdoa harap aku dapat memiliki senkuntum lavender..
yang semirip kamu..

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

0 comments: