BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Friday, June 18, 2010

Bicara Hati Bersendirian


Ya Allah, Amat berat sekali dugaan yang kau berikan kepada aku Ya Allah, aku rasa tak mampu untuk berdiri,dan aku rasa aku seperti layang-layang tanpa tali, Ya Allah,sekiranya aku banyak berdosa kepada mu, kau ampukan lah segala dosaku.. aku terima dungaan yang engkau berikan aku redha..
redha..
redha!!!!!!!!!!!!!!!

[air mata mengalir perlahan]

pagi ini bertarikh 19/6/2010, aku bangun dari tido, aku ambil wuduk,dan solat subuh.. selepas itu aku duduk atas katil sambil buka laptop aku, dan menulis blog sepi aku ni, mungkin benar kata abang asyraf, aku guna kan blog ini ketika jiwa aku sakit, ya,mmg betul, jiwa aku sedang sakit,sakit,sakit sangat sangat.......
aku rasa aku ni tak berguna, aku telah buat kan family aku kecewa dengan aku,
kecewa.. dan aku memang
tak guna,

tak guna..

tak guna!!!!!!!!

aku langsung tak guna,


subhanallah.....Ya Allah.......... aku amat berdosa kepada mu Ya Allah...............

0 comments: