BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

CUACA MENDUNG SEJUK MENTENTERAM KAN PERASAAN YANG SEDANG SUNYI

SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Friday, April 9, 2010

Sampai Bila


sampai bila.. hati ini akan diliputi sunyi dan sepi.. kesunyian memerangkap diri aku.. tiada siapa tahu yang hati ini sunyi mungkin orang sekeliling memandang aku happy, gila-gila sahaja.. namun dalam hati ini tiada siapa tahu.. hanya aku sahaja dapat menyimpan perasaan ini.. bkn aku menagih simpati dari sesiapa.. tapi itu la perasaan yang aku pendam selama ini.. aku just hanya mampu berdoa dan mendapat apa yang aku hajati..

hidup tidak seindah cerita korea..
betul juga cakap kawan aku..
cerita korea diibarat satu cerita cinta yang akan berakhir dengan kebahagian.. tapi bagi reality life.. disebalik nya..

hidup tidak seindah kisah novel..

sama juga diibaratkan cerita cinta yang akan berakhir dengan kebahagiaan.. tapi suma itu disebalik nya.. aku harus terima hakikat itu.. hati,perasaan dalaman aku, begitu sedih sangat.. hanya tuhan sahaja yang dapat tahu isi hati ini.. biar tuhan sahaja mentafsirkan isi hati ini.. aku hanya mampu berserah dan berdoa kepadanya..

seperti awan mendung..

0 comments: